https://play.google.com/store/apps/details?id=com.aicrm.silent_phone


설정된 시간동안,


전화가 수신되거나, 문자가 수신되었을 때에만 해당 음량을 무음으로 처리합니다.


설정된 옵션에 따라, 전화수신시 전화를 자동으로 끊습니다.


전화 수신시, 문자 수신시에만 적용되며, 해당 전화가 종료되거나 문자수신이 완료되면 원래대로 복원됩니다.



따라서, 설정된 시간에 모든 음량을 무음으로 변경하는 것이 아니며,


설정된 시간 중간에 음량을 변경하여도,


현재 설정된 음량과는 관계없이,


설정된 시간동안 수신되는 전화/문자가 있을 경우에만 알림소리가 무음처리 되며, 즉시 복원됩니다.




일부 기종 및 환경에서는 원활하지 않을 수 있습니다.



설정된 시간 동안, 벨소리의 음량을 지속적으로 무음상태로 고정하지 않습니다.


미디어볼륨, 알람음을 무음으로 전환하지 않습니다.


지정된 시간동안 모든 알림음을 무음으로 처리하지는 않습니다.


전화수신시나 문자수신시에만 무음상태로 전환 후, 복원합니다.




설정된 시간에 전화/문자의 알림음은 무음처리 되지만,


다른 어플에서의 알림음이 발생될 수 있으니 유의하시기 바랍니다.





신규일정 등록은 무음일정추가를 클릭하면 됩니다.


해당 일정을 클릭하면, 수정할 수 있습니다.


해당 일정을 롱클릭하여 삭제할 수 있습니다.


종료시간을 00:00로 하면, 24:00로 처리됩니다.




시작시간 00:00, 종료시간 24:00(00:00)로 하여 일정을 켜면,


하루종일 전화수신음과 문자알림음이 무음으로 처리됩니다.



설정된 시간이 중복되는 경우에는,


종료시간이 빠른(예, 15:00 보다는 14:00) 일정이 우선 처리되며,


종료시간이 같은 경우, 시작시간이 늦은 경우의 일정이 처리되며,


동일한 조건이라면, 제목의 가나다 순으로 처리하며, 그래도 같은 조건인 경우, 나중에 등록된 일정이 처리됩니다.


일정의 정렬순서는 종료시간 우선, 시작시간 우선, 제목 순서, 등록시간 순서입니다.


사용상의 혼란을 피하기 위해서는 일정시간이 중복되지 않도록 하는 것이 좋겠습니다.





* [일정1] 10:00~14:00 전화끊기

* [일정2] 11:00~13:00 전화끊지 않음

* 위 두가지 일정으로 12:00에 전화가 수신되는 경우, [일정2]로 처리합니다.



* [일정1] 10:00~14:00 전화끊기

* [일정2] 11:00~14:00 전화끊지 않음

* 위 두가지 일정으로 12:00에 전화가 수신되는 경우, [일정2]로 처리합니다.




https://play.google.com/store/apps/details?id=com.aicrm.silent_phone



https://play.google.com/store/apps/details?id=com.aicrm.silent_phone



https://play.google.com/store/apps/details?id=com.aicrm.silent_phone



https://play.google.com/store/apps/details?id=com.aicrm.silent_phone






https://play.google.com/store/apps/details?id=com.aicrm.silent_phone



https://play.google.com/store/apps/details?id=com.aicrm.silent_phone









https://play.google.com/store/apps/details?id=com.aicrm.silent_phone



For a set amount of time ,


An incoming call , or only when the letter is received to process the volume to silence .


According to the options set , the phone automatically when receiving a call , hang up.


When receiving calls , the character is only applicable when receiving , the call ends or is complete, restore the original character is received .



Thus, the volume is set to silent all the time not to change ,


By changing the set time, even in the middle of the volume ,


Regardless of the currently set volume ,


For a set amount of time an incoming call / SMS notification only if there is a sound of silence , and will be restored soon .




In some models, and the environment may not be smooth .



For a set amount of time , the volume of ring tones is not fixed to the continued silence .


Media volume , alarm sound does not switch to silent .


For a specified period of time to silence all notifications that are not processed .


Only when receiving an incoming call scenario characters into silence , and then restore.




Set time telephone / letter of notification , but the sound of silence ,


Other applications can be generated in a tone so please note .





Register a new schedule , click Add, you can schedule the silence .


Clicking on the schedule , can be modified.


Long -click the schedule can be deleted.


When the end time to 00:00 , 24:00 are treated as




00:00 start time , end time 24:00 ( 00:00 ) and turn on the schedule ,


Phone beeps all day, a tone and character are treated as silence .



If a duplicate set time ,


End times faster (for example, 14:00 rather than 15:00 ) schedule is processed first ,


If the end time , start time, when the schedule is processed late ,


If the same conditions , processing and in alphabetical order of the title , though, if the same conditions , and later registered the schedule is processed.


Sort the end time of the schedule first , start time, priority , subject, order, registration time is in order.


Use of a certain amount of time to avoid confusion I hope that you do not overlap .





* [ Schedule 1 ] Hangup 10:00 to 14:00

* [ Schedule 2 ] 11:00 to 13:00 Do not hang up the phone.

* The above two kinds of scheduling a call is received at 12:00 [ Schedule 2] process.



* [ Schedule 1 ] Hangup 10:00 to 14:00

* [ Schedule 2 ] 11:00 to 14:00 Do not hang up the phone.

* The above two kinds of scheduling a call is received at 12:00 [ Schedule 2] process.



https://play.google.com/store/apps/details?id=com.aicrm.silent_phone


Posted by AI소프트
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